- Familjen Larsson & livet -

Mammakroppen!

Publicerad 2014-10-22 00:03:23 i Träning


När vi var i Ullared förra veckan, köpte jag boken "Träning för nyblivna mammor". Jag känner att det är dags att ta itu med den här mammakroppen. Trivs inte alls med den nu. Och då känner jag att det är lika bra att göra det ordentligt och börja från noll. 

Fördelen med denna bok är att jag kan träna hemma. Det är lite svårare nu att ta sig iväg med två barn. Krävs lite mera planering när man ska passa en massa olika tider. Lämning, hämtning och BVC-tider. Och Robban har sina kvällsträningar samt kvällsjobb. Men allt går, bara man vill.



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fru Larsson

Sandra heter jag och bor tydligen i Sveriges "tråkigaste stad" Eslöv. Jag gifte mig med mannen i mitt liv 27 juli 2013. Tillsammans har vi våran dotter Tilde född 2011 och lillebror Eddie född 2014. Skriver om oss och våran vardag. Varmt välkomna att följa oss & vår vardag!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela