- Familjen Larsson & livet -

Vill ha, ha, ha...

Publicerad 2015-02-15 13:40:32 i Inredning


 
Vet inte om jag har vårkänslor i kroppen eller vad fasen det är. Men jag vill göra om här hemma. Vill ha nya möbler. Fräscha upp hemmet. Vill ha en massa fint. Ha-begäret är nästan sjukligt. Åh. Och heter man Sandra Larsson, så har man inget tålamod heller. Man vill ha allt nytt på en gång. Men med föräldrapenning, så blir man ju inte direkt miljonär. Inte på kontot i alla fall. Så man får väl fortsätta drömma lite till. Jag drömmer bl.a om detta:
 
 
 
Den där sablarns lampan SKA bli min. Hur svårt ska det vara att släppa den? Drömmer om den fortfarande.
 

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2015-02-15 17:24:36

Den lampan är ju så snygg så förstår att du vill ha den! :) min lilla syster har den, så fin är den. :)
/Linda

Svar: Ja, jag har suktat efter den i flera år. Men får aldrig fingrarna ur r---- och köpa den 😄
Fru Larsson

Postat av: Anonym

Publicerad 2015-02-15 21:51:09

Du får köpa den direkt du har råd med den 😃 Du kommer ju aldrig ångra dig att du köper en sån lampa 😊 Den lyser så fint den lampan :) /Linda

Svar: Ja, nu får jag banne mig ta mig i kragen 😄
Fru Larsson

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fru Larsson

Sandra heter jag och bor tydligen i Sveriges "tråkigaste stad" Eslöv. Jag gifte mig med mannen i mitt liv 27 juli 2013. Tillsammans har vi våran dotter Tilde född 2011 och lillebror Eddie född 2014. Skriver om oss och våran vardag. Varmt välkomna att följa oss & vår vardag!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela