- Familjen Larsson & livet -

Home alone

Publicerad 2015-03-01 13:53:25 i Livet

...med kidsen, medan mannen är i London och roar sig. Lite avis är jag allt, men samtidigt har vi haft fullt upp. Vi har haft besök, varit iväg på äventyr (Väla & Ikea), blivit bjudna på middag hos farmor och farfar, fått gosa med nytillskottet Ellen.. Ja, tiden har liksom gått fort. Men nu saknar vi R massor. Tur att han kommer hem imorrn.


Ikea-besöket resulterade bl.a i ramar till barnens födelsetavlor. Äntligen. Och äntligen är dom uppe på väggen. Så jädrans nöjd. Dom är såå fina!

Idag gör vi lite nytta här hemma. Städar, fixar och plockar. Vad morgondagen har att erbjuda, det återstår att se. Kanske ett besök på Emporia. Man vet aldrig med mig.




Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fru Larsson

Sandra heter jag och bor tydligen i Sveriges "tråkigaste stad" Eslöv. Jag gifte mig med mannen i mitt liv 27 juli 2013. Tillsammans har vi våran dotter Tilde född 2011 och lillebror Eddie född 2014. Skriver om oss och våran vardag. Varmt välkomna att följa oss & vår vardag!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela