- Familjen Larsson & livet -

Ut med det gamla...

Publicerad 2015-02-25 16:23:25 i Shopping


...in med det nya!

Mkt kläder har jag gett bort. Sålt. Och kastat. Nu kände jag att det var dags att få in lite nytt i barnens garderober.  KappAhl har ta 3 betala för 2 på alla deras barnkläder, så idag blev det lite nytt. Främst till Eddie. Han är i störst behov av kläder. Och helst kläder som är mjuka och sköna. Och det har han fått. Tilde fick oxå lite nytt. Bland annat detta:


Jeansen är såå mjuka! Och de satt jättebra på henne. Dessa lär det definitivt bli fler av!



Provade & godkända av damen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fru Larsson

Sandra heter jag och bor tydligen i Sveriges "tråkigaste stad" Eslöv. Jag gifte mig med mannen i mitt liv 27 juli 2013. Tillsammans har vi våran dotter Tilde född 2011 och lillebror Eddie född 2014. Skriver om oss och våran vardag. Varmt välkomna att följa oss & vår vardag!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela