- Familjen Larsson & livet -

Dagens lillebror

Publicerad 2015-02-02 10:58:34 i Livet


Skjorta - HM
T-shirt - HM
Byxor - Name it

Eddie är förkyld och snoret bara rinner. Han hostar och kraxar, men är pigg & glad. Kvällarna/nätterna har varit lite halvjobbiga dock. Men på dagarna tjoar och tjuter han. Och extra mycket när syrran härjar med honom. 

Och apropå syrran. Hennes humör och den underbara trotsen har inte varit nådig i helgen. Utbrotten hon har haft har verkligen inte varit någon lek. Jag har känt mig som en hemsk mamma. Har blivit arg och frustrerad. Hon har skrikit, gråtit och slagit i saker. Och när jag säger skriker, så skriker hon så att det skär i öronen. Igår började jag gråta för att jag var så trött och slut. Fy alltså. Kände att titeln som "årets mamma" inte skulle delas ut till mig iaf. 

Idag är en ny dag. Nu tar vi nya tag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fru Larsson

Sandra heter jag och bor tydligen i Sveriges "tråkigaste stad" Eslöv. Jag gifte mig med mannen i mitt liv 27 juli 2013. Tillsammans har vi våran dotter Tilde född 2011 och lillebror Eddie född 2014. Skriver om oss och våran vardag. Varmt välkomna att följa oss & vår vardag!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela