- Familjen Larsson & livet -

Alla hjärtans dag

Publicerad 2015-02-15 13:15:39 i Kärlek

 
Alla hjärtans dag igår. Om nu någon skulle ha missat det. Jag fick sovmorgon. Och när jag (och Eddie) vaknade, så hade mannen varit och köpt frukostbullar och en bukett tulpaner. För mig är det kärlek. För dig som läser kanske det inte låter speciellt. Men det är de små sakerna i vardagen som gör det. Min man ska ha en massa cred, för om det är något han är väldigt bra på...så är det just dessa små saker. Han är fortfarande väldigt bra på att ge mig spontana komplimanger. Vilket jag uppskattar väldigt mycket. Och det tror jag nog alla tjejer gör. Varje morgon får jag ett "god morgon"-sms. Varje morgon (förutom helgen), i 4 års tid, har jag fått dessa sms. Jag älskar dom. Och jag älskar han. Så himla mycket ♥
 


Vi fick sällskap av Martina & Johan på kvällen. Åt tacos, efterrätt och såg på mello. Väldigt mysigt och trevligt. Behöver liksom inte vara så avancerat. Mysigt att bara umgås. Kidsen stupade i säng vid 22 och har sovit gott hela natten. Kort & gott, en väldigt mysig och trevlig hjärte-dag.

Efterrätten: kladdkaka med kinapuffar



 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fru Larsson

Sandra heter jag och bor tydligen i Sveriges "tråkigaste stad" Eslöv. Jag gifte mig med mannen i mitt liv 27 juli 2013. Tillsammans har vi våran dotter Tilde född 2011 och lillebror Eddie född 2014. Skriver om oss och våran vardag. Varmt välkomna att följa oss & vår vardag!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela