- Familjen Larsson & livet -

Sjukstuga

Publicerad 2015-02-04 15:09:34 i Eddie 0-1 år

Aptiten är det då inget fel på - han slickade skålen ren!

Jag har haft en trött liten herre här hemma idag. Efter att vi lämnat syrran på förskolan, så slocknade han. Och har sedan sovit i 2,5 timme. Liten var slut som artist. Och det är väl fullt förståeligt efter allt hostande de senaste nätterna. Han har hostat och snurrat runt en massa. De två senaste nätterna har han sovit med oss, dels för att det känns bättre att ha honom nära (för att ha lite koll) och sen för att han har haft behov av närhet. Han har legat och hållit fast min arm. Det kändes som att det var ett "rop" på att få lite närhet. Och klart han får det. Och har han varit orolig under natten, så har man bara kunnat lägga handen på honom så har han blivit lugn.
 
Nu hoppas jag att denna förkylning snart ska gå över. Det är tröttsamt och jobbigt för lilleman.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fru Larsson

Sandra heter jag och bor tydligen i Sveriges "tråkigaste stad" Eslöv. Jag gifte mig med mannen i mitt liv 27 juli 2013. Tillsammans har vi våran dotter Tilde född 2011 och lillebror Eddie född 2014. Skriver om oss och våran vardag. Varmt välkomna att följa oss & vår vardag!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela